Reklamace
Něco není v pořádku?
1. Zásilku jste nepřevzali
Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce nepřebírejte.
2. Zásilku jste převzali
Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mail info@bawodeal.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky i obalu. Veškeré výplně ze zásilky si ponechejte. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin dopravce reklamaci neuzná.
Reklamace:
Veškeré zboží na internetovém obchodu www.bawodeal.cz je určeno k odborné montáži. Pro urychlení reklamace žádá prodávající kupujícího o předložení dokladu o odborné montáži zboží s uvedením technologického postupu, vykonaných prací, objednacího kódu zboží, VIN vozidla, registrační značky vozidla, do kterého byl výrobek namontován, výstupu z diagnostiky, a to nejlépe současně s uplatněním reklamace.
1. Napište nám na e-mailovou adresu info@bawodeal.cz:
- Předmět e-mailu: Reklamace – číslo obj.
- Text e-mailu:
Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze. Dále zasílám doklad o odborné montáži zboží, objednacího kódu zboží, VIN vozidla, registrační značky vozidla, do kterého byl výrobek namontován a výstup z diagnostiky.
Preferovaný způsob řešení reklamace (konečný způsob určuje pracovník):
a) Oprava produktu.
b) Výměna nebo doposlání poškozeného/chybějícího dílu.
c) Výměna celého produktu.
d) Sleva z ceny produktu.
- Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku. Doklad o odborné montáži, výpis z diagnostiky. Zboží zabalte a odešle na adresu níže.
2. Náš reklamační odborník se vám do pěti pracovních dnů ozve, zkontroluje vyplnění všech požadovaných údajů.
3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Pro zaslání využijte tuto adresu:
BAWODEAL.CZ
Emilie Dvořákové 69
41501 TEPLICE
Tel.: 603 989 211
UPOZORNĚNÍ: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní, včetně veškerého příslušenství, zkrátíte tak dobu reklamace.
4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.